środa, 20 sierpnia 2014

Elsa - KP




"Ja wolę zostać tutaj. Sama. Tutaj mogę być sobą... Nikogo nie krzywdząc."


Imię: Nazywam się Elsa :)

Nazwisko: Inasoncuku
Pseudonim: Po prostu Elsa ;)
Płeć: Chyba zero wątpliwości że Kobieta :/ :)
Wiek: Mam 16 lat :)
Data Urodzenia: Urodziłam się 13 stycznia ;)
Gildia: Moją gildią jest Fairy Tail :>
Partner/Przyjaciele/wrogowie: Jestem sama z siostrą i "moim" chłopakiem ... Oni są moimi najlepszymi przyjaciółmi:) (Niestety teraz nie mogą być ze mną)
Moc: Posiadam moc Lodu<3
Pokrewieństwa: Mam młodszą siostrę, Annę:) Rodzice nie żyją...
Wygląd: Jestem blondynką, mam niebieskie oczy jestem szczupła i wysoka (175 m) . Ważę 50 kilo.
Charakter: Jestem przyjacielska, kocham zwierzęta i uwielbiam zimę!
Zwierzątko: Niestety nie mam:( Ale zamierzam mieć!
Ciekawostki:
~Jestem Samotniczką, ale też uwielbiam towarzystwo ludzi :/ :D
~Płatki śniegu są jak małe szczeniaczki... Są takie urocze! :3
~Moim marzeniem jest kupić kożuszek w Biedronce :d :D
  Kontakt: 50273893

Historia: Czternaście lat mijało mi całkiem zwyczajnie.. Dopiero gdy rodzice zginęli wszystko się posypało.. Zostałyśmy z siostrą całkiem same.. A dni mijały coraz wolniej.. Wiedziałam że trzeba coś z tym zrobić ale nie miałam jak.. Na szczęście poznałam Jacka Mroza:) On mi pomógł się podnieść:) Razem z siostrą odnalazłyśmy siłę:) Ale musiałam wyjechać na parę miesięcy.. a może i dłużej:/ Ale to nie istotne! Teraz jestem tu a z nimi i tak mam kontakt, w końcu mam nadzwyczajną moc, którą mogę wysyłać wiadomości:)



14 komentarzy:

  1. Norma...Normalna... osoba*prawie się popłakał* W.wwitamy
    Esteban:Tss....Weź się w garść człowieku.
    Przepraszam... Po prostu brakowało mi .. No nie ważne!
    Liczę na owocną współpracę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalna postać *-* Żadnych chorób psychicznych, zabójstw, czy czegoś na sumieniu *-*
    Po prostu cudo :D
    Amnesia: Dlaczego ja nie jestem tak normalna?
    Bo inaczej nie potrafię?
    Amnesia: A co z... *próbuje wymyślić moją normalną postać* Dobra... Nieważne...
    Ha Ha !!!
    Amnesia: I z czego tu się cieszyć?
    A bo ja wiem...
    Amnesia: *strzela w czarne macki obok jej nogi* Spierniczaj!
    Co ty robisz?
    Amnesia: Zabijam potwora...
    Mogłam ci nie dawać tych urojeń...
    Amnesia: Zgodzę się ._.

    Kurdem! Zboczyłam z tematu!
    A więc - bardzo fajne i ciekawe KP. W końcu ktoś normalny :D
    Witamy w Fairy Tail ;)
    Amnesia:
    Czemu się nie witasz?
    Amnesia: Im więcej ludzi tym gorzej.
    Czyli ja też ci przeszkadzam???
    Amnesia: Tak
    ._.
    Amnesia: To ty się dołuj, a ja opublikuje komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję Blogercia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Doszłaś ! Nie chciało mi się wczoraj pisać kometarza xD Cześć ! Witam ;) Miłej zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Na pewno będzie miła!

      Usuń
    2. Ty! Ja się zorientowałam kto to jest 0-0
      Ale szok normalnie!
      Komcia, ja dobrze myślę, że to jest TA Karolina, nie ???

      Usuń
    3. Haha xD Niestety nie :D Próbowałam ją przekonać ale się nie udało ;)

      Usuń
  5. Tak więc oficjalnie witamy w Fairy Tail!
    Tsuki: Yo!
    Ame: Hejka!
    Co tu dużo mówić...postać jest tak pięknie normalna...i ogółem...
    Tak więc witamy serdecznie i mam nadzieję, że szybko kuflem nie oberwiesz xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Hej:) Dziękuję i też mam nadzieję xd

      Usuń
  6. Kid : O Boziu...
    No co?
    Kid : Patrz na jej warkocza!
    *paczy* Co z nim nie tak?
    Kid : Asymetryczny!
    A ty znowu swoje...
    Kid : Dlaczego?! Cholera! *załamanie*
    Nie przejmuj się nim przejdzie mu! Witamy w Fairy tail!
    Kid : *depresja*

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam!
    Emily: Serio to jest pierwsza normalna postać? Ja też jestem normalna! To że jestem Dragneel nie oznacza że jestem jak tata!
    Emily jaki bulwers. Witamy cię Karolina na blogu! Postać bardzo fajna.
    Emily: *foch na większość gildii*
    Ech...

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam!
    Katsumi: Yo!
    Jak to pierwsza normalna postać?
    Katsumi: Właśnie?! Emily ma rację. Ja też jestem normalna.
    W twoim przypadku mogłabym polemizować...
    Katsumi: Czepiasz się szczegółów...
    Cicho już!
    Fajna postać i ładna karta. Nie przedłużając witamy w gildii!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejka!
    Kira: Elo...
    Jakie dziewczyn ciepłe powitanie... -.-
    Kira: *wychodzi*
    Eh... Sory, za to emo...
    Kira: Nie jestem emo >.>
    Nie wcale... A wgl. WON! Twój ojciec wrócił.
    Kira: No i? -.-
    CHOWAJ TO SAKE DZIEWCZYNO!
    Kira: *chowa sake* Jakie sake? O.o
    *uśmiecha się* Moja szkoła :3
    Sory, że dopiero teraz, ale jakoś tak nie patrzałam O.o Ogólnie fajne KP i postać. Powiem to za Kirę: Witamy w gildii :3
    Kira: Pełnej idiotów...
    Ćśśś... WON MI STĄD! Idź trenować czy coś!

    OdpowiedzUsuń