piątek, 18 lipca 2014

Ayame Fullbuster

Imię: Ayame
Nazwisko: Fullbuster
Płeć: No chyba widać, ale dla pewności powiem, że dziewczyna
Wiek: Całe 14 lat
Data urodzenia: 18 lipiec
Gildia: To chyba jasne, że Fairy Tail
Partner: Hmm mój braciszek uważa, że jestem jeszcze za młoda na to by uganiać się za chłopakami. Traktuje mnie jakbym miała tyle lat co Amane.
Przyjaciele: Najlepszą przyjaciółką jest moja siostra Amane, bo w końcu jesteśmy rodzeństwem i z nikim się lepiej nie dogaduję. Oprócz niej to członkowie gildii, mimo że niektórzy nie są zbyt towarzyscy.
Wrogowie: Jak na razie nie ma
Moc: Odziedziczyłam moc wody po mamie, tak jak Amane. Jestem trochę lepsza niż moja siostra, ale też nie perfekcyjna.
Pokrewieństwa:
Mama- Juvia Fullbuster
Tata- Gray Fullbuster
Brat- Ethan Fullbuster
Siostra- Amane Fullbuster
Wygląd: Mam niebieskie oczy i włosy po mamie. Właściwie to prawie wszystko mam właśnie po niej. Nie mam jakiś specjalnych kobiecych kształtów, ale nie jestem deską. Wysoka na 162cm i szczupła. Znak gildii jest w kolorze niebieskim i mam go na prawym ramieniu.
Charakter: Jestem osobą, która bez problemu okazuje uczucia. Jak mi smutno- płaczę, jak jestem wesoła- uśmiecham się, a jak kogoś nie lubię to walę go krzesłem po głowie i tyle, więc łatwo się domyślić jaki mam nastrój. Ewentualnie można też poznać po tym, że cała gildia tonie. Bardzo lubię też poznawać nowe osoby, jestem z natury przyjacielska, ale nie naiwna- nie bierzcie mnie za idiotkę.
Historia: Co tu dużo pisać. Urodziłam się w Magnolii, miałam szczęśliwe dzieciństwo, a tak właściwie to nadal mam. Jak moje rodzeństwo dorastałam z Nashi i Emily, więc bardzo dobrze się znamy. Ciągle trenujemy z Amane magię, oczywiście pod nadzorem mamy. To chyba tyle, nie przeżyłam tyle super świetnych przygód co rodzice, więc nie ma co dalej mówić.
Cała rodzinka w komplecie ^^















Zwierzątko: Nie mam, sama nie wiem czemu, ale one chyba za mną nie przepadają.
Inne:
- lubię czekoladę,
- nienawidzę sprzątać, dlatego w moim pokoju zwykle jest bałagan,
- moje imię oznacza ''irys'' i nie wiem co to ma ze mną wspólnego, że niby wyglądam jak kwiatek




GG: 50403444

6 komentarzy:

  1. Łaaaaa pierwsza !
    Amane : Cieszysz się jak dziecko....
    Odezwała się dorosła.
    Rodzinka w komplecie, tylko jeszcze Ethan musi się do nas przyznać.
    Karta bardzo fajna ^-^
    Amane : Twoje imię oznacza irys a moje dźwięk deszczu. Tak moje jest chyba bardziej trafione, siostrzyczko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ayame: Masz rację, nie wiem co napadło rodziców, żeby ochrzcić mnie kwiatkiem, co nie ma nic ze mną związanego.
      Mi tam się twoje imię podoba, nie narzekaj. Dziękuję za komentarz ^^

      Usuń
  2. Rodzinne zdjęcie... Rozwaliło mnie XDD, ale dobry pomysł O:Ciekawa KP, reakcja na Twoje zdjęcie...
    Shi -Hatsune Miku? Ale ja... Chwila... ona ma znak D: Hatsune jest w gildii D: Dużo się chyba nie napracowałaś, prawda? Karta jak karta. Ma swoją historię, interesuje gdzieniegdzie, lecz, no... za mało. Chciałam bym się dowiedzieć więcej! :/ Ale mam nadzieje, że będziesz, to uzupełniać z czasem ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będę z biegiem czasu uzupełniać, chociaż sama nie wiem...zobaczy się xD Masz rację karta jak karta nie rozpisywałam się jakoś szczególnie :P Co będzie później to się okaże xD

      Usuń