poniedziałek, 14 lipca 2014

Kira Dreyar

Imię: Kira

Nazwisko: Dreyer

Pseudonim: Piorun... Czuję się jak jakiś pies -.-

Gatunek: Człowiek

Płeć: Mężczyzna, wiecie? No oczywiście, że kobieta.

Wiek: 16 lat

Data Urodzenia: 20 sierpień

Gildia:Fairy Tail

Partner: Nie mam... bo po co mi? Tylko krwi mi napsuje...

Przyjaciele: Nie mam.

Wrogowie: Jak wyżej.

Moc: Smocza Zabójczyni Błyskawic

Pokrewieństwa: Matka- Cana Dreyer ,Ojciec- Laxus Dreyer, Dziadek(od strony ojca)- Ivan Dreyer, Dziadek(od strony matki)- Gildarts Clive, Babcia(od strony matki)- Cornelia Alberona, Pra Dziadek (od strony ojca)- Makarov Dreyer. Ah... Zapomniałam... mam jeszcze brata... Mamoru Dreyer.

Wygląd: Wygląd mam po mamie. Długie, rozpuszczone, brązowe włosy i fioletowe oczy. Zazwyczaj unikam sukienek i spódnic, ale jeśli mam wybierać między jednym a drugim to wolę spódnice. Na codzień noszę blado zielony(?) sweter i do tego czarne jeansy.

Charakter: To już po ojcu. Mało mówię, bardzo rzadko się uśmiecham, a jak już to szatańsko lub chytrze. Pod względem przeciwników bywam sadystyczna.

Historia: Co tu opowiadać? Mając 3 latka przypadkiem ojca poraziłam piorunem. Nic mu się nie stało. W końcu to mój ojciec heh. Jak to się stało, że go poraziłam? Podobno próbując mnie uciszyć nakrzyczał na mnie... Zadziałało. Uspokoiłam się. Ojciec zadowolony zmierzał do wyjścia, a tu niespodzianka...

Inne:
- ma znak Fairy Tail na lewej łopatce.
- kiedy się denerwuje drga jej lekko lewa powieka.
- kocha muzykę oraz śpiew i taniec.
- potajemnie uczy się używać broni palnej.
Kontakt: gg- 50678489
              skype- delugaj

8 komentarzy:

  1. Krótko i rzeczowo. tak jak lubię :3
    Emily: Kłamiesz!
    Bo cię zamknę w piwnicy i zabiorę klucze.
    Emily:...
    No. Pozdro Miśka :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Historia, a zwłaszcza końcówka mnie rozwaliła xDDDD Już Cię lubię! ;33

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, końcówka powalająca xD
    Ogółem krótkie, zwięzłe i fajne KP, czekam na pierwszą notkę i się witam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak chce być dzieckiem Dreyar, to... Musze się skontaktować się z Kirą, czy chce rodzeństwo?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam że się wtrącam....ale powinnaś mieć dwóch dziadków...Chyba że Gildarts nie istniał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Amane : Kira też jest straszna ;-;
    Oj, Amane przesadzasz. Mi się podoba. Każdy ma własny oryginalny charakter. Przynajmniej nie jesteśmy bandą chodzącego cukru. Ty i Emily wystarczycie.
    Amane : I tak lubię ją bardziej niż Mamoru, ona przynajmniej nie hoduje żadnych strasznych zwierząt !
    Obie uważamy, że KP bardzo fajne. Mina Laxusa, kiedy został porażony piorunem przez własną córkę, musiała być bezcenna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kira: Heh... Nigdy tego nie zapomnę...
      Ciekawe jaka była reakcja Cany...
      Kira: *rozmyśla i nagle wyskakuje złośliwy uśmieszek na jej usta* To też miłe wspomnienie...

      Usuń