niedziela, 20 lipca 2014

Yoshi Strauss - Karta postaci

Imię : Yoshi
Nazwisko : Strauss
Pseudonim : A po co mi przezwisko? Ale jeśli tak bardzo chcesz to coś wymyśl
Płeć : Przypatrz się... gdzie ty się patrzysz ?! *oburzony *
Wiek : 16 lat 

Rasa : Człowiek  
Data Urodzenia :  17 lipiec
Gildia :  Fairy Tail
Partner : Nie potrzebny mi...
Przyjaciele : Kilku by się znalazło...
Wrogowie : Kilku by się znalazło...
Moc : Moc światła
Pokrewieństwa :
Elfman Strauss ( ojciec ) 
Evergreen Strauss ( matka )
Lisanna Strauss (ciotka) 
Kid Strauss ( brat :{ <--------- ma wąsy! Ha !Ha! )  
 
Wygląd : Mam krótkie brązowe włosy i brązowe oczy. Mam 1,80 wzrostu a... więcej nie potrzeba ci wiedzieć.
Charakter : Nie jestem niemiły ale nie jestem też miły. Jestem miły czasami kiedy jestem miły i nie miły kiedy jestem niemiły. A więc podsumujmy jestem miły i nie miły w zależności od mojego nastroju. Dla osób które są dla mnie miłe mniej więcej staram się być " miły " a do osób które są dla mnie nie miłe to nawet nie próbuje być miły. Dla Kid'a jestem jaki jestem i nie zamierzam tego zmieniać. Kiedy mam dobry humor lubię się pośmiać i poznawać nowych ludzi a kiedy mam zły humor najlepiej, żeby wszyscy zostawili mnie w spokoju. 

Historia : Urodziłem się bo chyba kiedyś się urodziłem to chyba oczywiste. I żyłem bo nie umarłem. I rok później miałem pierwsze urodziny bo nie drugie. I tak do trzeciego roku życia dokąd nie urodził się ten mały gnojek ! Rok później tak mnie wkurzył, że prawie rozwaliłem mu tą jego mordę ! Ci rodzice w domu ! Jak ja tego nienawidzę ! Pół roku później zaczął mówić. I znów Ci cholerni rodzice w domu ! Raz wszedł do mojego pokoju w nocy i zaczął narzekać, że mam nie symetryczne biurko i  żebym je wywalił przez okno ale skończyło się na tym, że to ja chciałem go wypierdzielić przez okno... gdyby nie zaczął drzeć japy i gdyby rodzice  nie przyszyli ( dokładniej dyby matka nie przyszła ) to już leżał by za oknem. W moje 5 urodziny rodzice zorganizowali mi przyjęcie urodzinowe ale rodzice musieli kupić tą debilną piniatę z której wszystkie cukierki wypadły na mnie ! I co wtedy powiedziałem ? Domyśl się bo ja nie przeklinam ! W szóste urodziny  polecieliśmy na tropikalne wyspy ( najprawdopodobniej Karaiby ) I podczas lotu samolotem chciałem wypieprzyć mojego brata przez okno ale ta matka patrząca na każdy twój krok ZGROZA ! Kiedy dolecieliśmy na te całe karaiby ( karaiby z małej litery widzicie karaiby ! Nie mam do was szacunku ! )  Kiedy dotarliśmy na plaże Kid zaczął narzekać więc chciałem wystrzelić go z palmy ale ten wzrok tej starej baby która sprzedawała lody na plaży tym razem nie bałem się matki ! Bo ona po te lody poszła! Na godzinę się uspokoił ale potem znowu zaczął więc chciałem utopić go w oceanie i kiedy zacząłem go topić powiedziałem te historyczne słowa " Giń śmieciu giń !!! " ale jakimś cudem za nami pojawiła się matka ona jest silniejsza niż ojciec ! WTF ?! Szliśmy do hotelu ale przed tym  matka mnie opierdzieliła i wtedy Kid zaczął się śmiać " Ha! Ha! mama mnie kocha bardziej !!! " i wtedy ja poleciałem do taty i rozpętaliśmy kłótnie rodzicielką ale skończyło się to na miesiącu w pokoju ( a mięliśmy jeden pokój więc chyba wiecie jak to się skończyło )Po jakimś dłuuuuuuuuuuuuuuugim czasie wróciliśmy do domu ale kiedy sąsiad nas zobaczył dostał zawału przez co mięliśmy proces w sądzie ( nie no żartuję ale fajnie by było bo nienawidzę mojego sąsiada. ) Chyba już nie chcecie słuchać więcej o próbach mordu mojego brata więc przejdźmy do następnego punktu.*miły uśmiech*

Zwierzątko : Nie lubię zwierząt nie wiem czemu może dlatego, że są jakąś beznadziejną kupą sierści. 
Ciekawostki :
* Moim największym marzeniem jest dożyć swojej śmierci
* Uczę się dobrze więc nie jestem taki ułomny jak mój brat
* Praktycznie powinienem być w 3 gimnazjum ale zrobiłem przeskok bo byłem mądrzejszy od reszty matołów z mojej klasy.
* Uwielbiam być w centrum uwagi

* Jedyną osobą której się boje ( ale nie panicznie ) jest moja matka
Mojego brata  bardzie kocha mama a mnie tata i jest fair !
Kontakt :
GG : 50319160
E-mail : czarodzieka12.com@gmail.com

25 komentarzy:

  1. Kocham cię! Jesteś super!
    Emily: Mogę wymienić Nashi na ciebie?
    O dobry pomysł! Genialny!
    Emily: Ha! Też umiem wymyśleć coś mądrego xD
    Chce z tobą napisać notkę! xD
    JAK NAJSZYBCIEJ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kid : Ile ci zapłacić żebyś go zabrała? Proszę weź go sobie... Oddam za darmo...

      Usuń
    2. Yoshi : No wiesz co ! Iddasz swojego kochanego starszego brata ?

      Usuń
    3. Kid : Tak i dołożę jeszcze jakieś 100 złotych na zachętę

      Usuń
    4. Yoshi : Nie chciałem tego robić ale Foch !

      Usuń
    5. Emily: Dostaniesz za niego Nashi. :3

      Usuń
    6. Kid : Muszę się poważnie zastanowić...

      Usuń
    7. Emily: Ona jest prawie symetryczna!

      Usuń
    8. Kid : Twoje "prawie" robi ogromną różnicę

      Usuń
    9. Emily: Oj no wstążkę się zajebie i będzie symetrycznie. Tylko kucyk przeszkadza...

      Usuń
  2. Yoshi : To chyba nie jest dobry pomysł, żeby się wymienić...
    A co do notki to jasne napiszemy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju!
      Emily: Ale ja chcę się wymienić. Nashi i Kid się dogadają...

      Usuń
    2. Kid : Naprawdę myślisz ,że dogadam się z 16 kobietą?

      Usuń
    3. Emily: Tylko 3 lata różnicy. Po za tym ona jest na poziomie 14latki.

      Usuń
    4. Kid : poziomie 14 latki z ADHD... Ja z nią dnia nie wytrzymam!

      Usuń
    5. Esteban: ADHD to wymysł lekarzy chcących zarobić na ''leczeniu'' takich dzieci.

      Usuń
  3. Witam, witam i życzę powodzenia w naszej "normalnej " gildii.
    Tsuki: Jezuuu ale śliczny!
    Tsu, ogar. Pamiętaj, że ty już jesteś zakochana.
    Tsuki: No i? Ty jesteś zakochana w trzech gościach na raz a i tak żaden cię nie chce.
    Kiedy ty się taka pyskata zrobiłaś?!
    Tsuki: Bo sobie z Ew piszę.
    Co...?
    Tak więc witam jeszcze raz i idę dorwać moją koleżankę za psucie mi postaci.
    Tsuki: Kurwa, czemu ty jesteś moim kuzynem?! Za ładny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Esteban:Kolejne rodzeństwo szajbusów...Cześć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kid : Co miało znaczyć to "szajbusów"... Przecież JA jestem całkowicie normalny...

      Usuń
    2. Esteban: Oczywiście w pozytywnym sensie.

      Usuń
    3. On jest symetrycznie pozytywny XD

      Usuń
    4. Kid : Bardzo śmieszne...

      Usuń